Ruilen & Retourneren

Ruilen

Blij met de items maar zijn ze niet de goede maat? Ruilen kan als volgt!

  • Download het ruil/retourformulier en vul de gegevens in onder ruilen. Zorg dat het pakket binnen 14 dagen retour is bij ons en wij zorgen (mits op voorraad) dat je een nieuw pakketje ontvangt met de goede items! Mochten wij het gewilde item helaas niet meer op voorraad hebben, zal je omruiling als retour verwerkt worden. Klik hier voor het formulier.

Retourneren

Wanneer je een item wilt retourneren, kun je dat als volgt doen.

  • Een retour moet binnen 14 dagen bij ons zijn. De retourperiode gaat in op de dag van ontvangst. Download het retourformulier en voeg deze bij je bestelling. Klik hier voor het formulier.
  • De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags nog bevestigd.
  • Nadat wij je pakketje ontvangen hebben, wordt het bedrag (alleen bij volledige retour inclusief verzendkosten) binnen een paar werkdagen teruggestort op je rekening. Bij SALE artikelen krijg je een tegoedbon in plaats van geld retour. 
  • Bij beschadigde of items met (make-up) vlekken zijn de reperatie/schoonmaakkosten voor jou. 
  • LET OP! De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. De verzendkosten zijn via bijvoorbeeld PostNL voor een pakket €6,95 en voor een brievenbuspakketje €3,95. Items mogen ook gratis terug gebracht worden in de winkel in Haarlem. Retourbetaling loopt echter dan ook via de bank.
  • Vragen? Bel even naar 06-46600164 of stuur een email naar info@ohanaa.nl.

Retouradres
Ohanaa
Grote Houtstraat 1B
2011 SB Haarlem

By using our website, you agree to the usage of cookies to help us make this website better. Hide this message More on cookies »